Η πραγματική κυριολεκτική ερμηνεία της Γενέσεως

Εξελικτική Δημιουργία
Κεντρική Σελίδα   Αγία Γραφή

Δεν αρκεί κάποιος να ισχυρίζεται ότι ερμηνεύει τη Γένεση "κυριολεκτικά". Οφείλει και να το αποδείξει στην πράξη!

Οι Δημιουργιστές ισχυρίζονται ότι δήθεν ερμηνεύουν κυριολεκτικά τη Γένεση, ενώ οι Χριστιανοί Εξελικτές, δήθεν την παρουσιάζουν ως συμβολισμό. Η αλήθεια όμως είναι ακριβώς αντίθετη! Η κυριολεκτική ερμηνεία της Γενέσεως, είναι αυτή που συμφωνεί με την Εξελικτική επιστήμη, ενώ η δημιουργιστική ερμηνεία, κυριολεκτικά τη μεταμορφώνει σε μύθευμα.

.

Μία από τις αγαπημένες φράσεις των Δημιουργιστών, είναι ότι δήθεν η δική τους ερμηνεία είναι η "κυριολεκτική" και "κατά γράμμα" αβίαστη ερμηνεία της Αγίας Γραφής, ενώ δήθεν οι Χριστιανοί εξελικτές την ερμηνεύουν συμβολικά και "τραβηγμένα". Και αυτό που λένε το πιστεύουν!

Ας δούμε λοιπόν στο άρθρο αυτό, τους λόγους που μας βεβαιώνουν ότι η πραγματικά κυριολεκτική ερμηνεία της Γενέσεως, είναι η Εξελικτική:

 

Περί διάρκειας Δημιουργικών ημερών: Κατηγορούν οι Δημιουργιστές τους Χριστιανούς Εξελικτές, ότι δήθεν δεν δεχόμαστε την κατά γράμμα ερμηνεία των Δημιουργικών Ημερών σε 12ωρα ή 24ωρα! Όμως πώς γίνεται να μετρούνται σε 12ωρα ή 24ωρα, όταν...

α. Η ίδια η Γένεση χρησιμοποιεί τη λέξη "ημέρα" στα δύο πρώτα της κεφάλαια, με δύο διαφορετικές διάρκειες; Πώς γίνεται να είναι η λέξη "ημέρα" 12ωρη ή 24ωρη, όταν στη Γένεση 2: 1-4, μία ημέρα διαρκεί όσο οι 6 πρώτες Δημιουργικές ημέρες; Πώς το ερμηνεύουν οι Δημιουργιστές αυτό; Έχουμε μία 12ωρη ημέρα που διαρκεί όσο... έξι 12άωρα; Γιατί εδώ δεν κάνουν κατά γράμμα ερμηνεία;

β. Όταν η ίδια η Γένεση εμφανίζει την αρχή της μέτρησης των ημερών στην 4η Δημιουργική ημέρα, πώς είναι δυνατόν να μετράνε οι Δημιουργιστές από την πρώτη ημέρα τα... 24άωρα; Γιατί εδώ δεν δέχονται την κατά γράμμα ερμηνεία του Γένεσις 1: 14-18;

γ. Και γιατί δεν δέχονται την κατά γράμμα ερμηνεία του Β΄ Πέτρου 3: 8, που λέει ότι για τον Θεό μία ημέρα αντιστοιχεί σε 1000 χρόνια; Και εφ' όσον ο Θεός είναι ο Κατασκευαστής της Γένεσης, γιατί θέλουν τις δημιουργικές ημέρες 24άωρες και όχι χιλιόχρονες;

δ. Και γιατί δεν δέχονται την κατά γράμμα ερμηνεία του Ψαλμού 90: 4, που λέει ότι για τον Θεό χίλια χρόνια αντιστοιχούν σε φυλακή "νυκτός", δηλαδή λίγες ώρες; Και εφ' όσον ο Θεός είναι ο Κατασκευαστής της Γένεσης, γιατί δεν υπολογίζουν από τον Ψαλμό τη διάρκεια των ημερών αυτών "κατά γράμμα";

Όταν λοιπόν η ίδια η Αγία Γραφή μας παρουσιάζει τις Δημιουργικές ημέρες με τόσο ευμετάβλητη έννοια, ποια είναι η κατά γράμμα ερμηνεία της Γένεσης; Οι 24 ώρες, ή η μεταβλητή διάρκεια των ημερών, όπως μας διδάσκει και η επιστήμη;

Εμείς οι Χριστιανοί Εξελικτές, αποδεχόμαστε την κατά γράμμα ερμηνεία των Δημιουργικών Ημερών, ως μεταβλητών περιόδων, όπως μας διδάσκει κατά γράμμα η Αγία Γραφή, και την επιβεβαιώνει η επιστήμη! Γιατί οι Δημιουργιστές δεν δέχονται τη διδασκαλία της Αγίας Γραφής και τις αποδείξεις της επιστήμης; Ποια θρησκόληπτη ψυχολογική αγκύλωση τους εμποδίζει να δουν το αυτονόητο;

Περί δημιουργίας των ουρανίων σωμάτων: Γιατί η πλειονότητα των Δημιουργιστών, δεν ερμηνεύει κατά γράμμα τα λόγια της Γένεσης, για τη δημιουργία του Ήλιου και της Σελήνης και των άστρων, κατά την 4η Δημιουργική ημέρα, μετά ακόμα και από τα... φυτά; (Γέν. 1: 14-18). (Φυσικά υπάρχουν και λίγοι που τα ερμηνεύουν κατά γράμμα, συνεπείς μεν με τις αρχές τους, αλλά με κατεπείγουσα ανάγκη για... ηλεκτροσόκ σε κάποιο ψυχιατρείο). Και γιατί δεν ερμηνεύουν κατά γράμμα το χωρίο Ιησούς του Ναυή 10: 12,13, ότι ο ήλιος είναι που γυρίζει γύρω από τη γη;

Περί Ερπετών και ψαριών: Γιατί δεν ερμηνεύουν το Γένεσις 1: 20 κατά γράμμα (όπως κάνουμε εμείς), και μετατρέπουν τα ερπετά σε... ψάρια;

Περί δημιουργίας γυναικών και στην 6η και στην 7η ημέρα: Γιατί δεν ερμηνεύουν κατά γράμμα το Γένεσις 1: 28, (όπως κάνουμε εμείς), που δείχνει ότι ο Θεός έπλασε γυναίκες ήδη από την 6η Δημιουργική ημέρα, ενώ η Εύα πλάσθηκε στην 7η; (Γένεσις 2: 21,22).

Περί θηρίων της 6ης ημέρας: Γιατί δεν ερμηνεύουν (όπως κάνουμε εμείς) κατά γράμμα τη δημιουργία των θηρίων κατά την 6η Δημιουργική ημέρα, (Γένεσις 1: 25), και λένε ότι τα ζώα δεν έτρωγαν το ένα το άλλο σε όλο τον πλανήτη; Γιατί "θηρίο" σημαίνει "αυτό που θηρεύει άλλα ζώα και τα τρώει". Γιατί δεν δέχονται την κατά γράμμα έννοια της Γένεσης σ' αυτό;

Περί του καθ' ομοίωσιν: Γιατί δεν ερμηνεύουν (όπως κάνουμε εμείς) κατά γράμμα το ότι ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο ΜΟΝΟ κατ' εικόνα κατά την 6η Δημιουργική ημέρα, (Γένεσις 1: 27), ενώ τον Αδάμ τον έπλασε καθ' ομοίωσιν με το εμφύσημά Του; (Γένεσις 2: 7)

Περί της τοποθέτησης του Αδάμ στον Παράδεισο: Γιατί δεν ερμηνεύουν (όπως εμείς) κατά γράμμα το ότι ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο ΕΞΩ από τον Παράδεισο και τον έβαλε ΜΕΤΑ μέσα; (Γένεσις 2: 15)

Περί του εμφυσήματος του Αδάμ: Γιατί δεν ερμηνεύουν (όπως εμείς) κατά γράμμα το ότι ο άνθρωπος ήταν ήδη ζωντανός ΠΡΙΝ ο Θεός του εμφυσήσει το Άγιο Πνεύμα, κατά την ακριβή διατύπωση του Γένεσις 2: 7;

Περί της κατασκευής του Αδάμ: Εάν νομίζουν ότι η κατά γράμμα διατύπωση του Γένεσις 2: 7 είναι ότι δήθεν ο Θεός έπλασε τον Αδάμ εκείνη τη στιγμή κατ' ευθείαν βιολογικά, (κάτι που φυσικά το χωρίο ΔΕΝ λέει), τότε γιατί δεν ερμηνεύουν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και το χωρίο Ιώβ 33: 4-6, που χρησιμοποιεί τα ίδια ακριβώς λόγια για τη δημιουργία του Ελιού; Γιατί δεν λένε ότι ο Θεός έπλασε και τον Ελιού κατ' ευθείαν όπως τον Αδάμ;

Περί του όφεως: Γιατί δεν ερμηνεύουν τον όφη που μίλησε στην Εύα ως κατά γράμμα φίδι, αλλά πιστεύουν ότι είναι ο Διάβολος; Και γιατί δεν δέχονται τα λόγια του Θεού κατά γράμμα, ισχυριζόμενοι ότι τα φίδια "τρώνε χώμα", και ότι κάποτε είχαν πόδια που τα έχασαν; (Γένεσις 3: 14).

Περί της αναδημιουργίας θηρίων και φυτών: Γιατί δεν ερμηνεύουν κατά γράμμα (όπως εμείς) τα περί αναδημιουργίας θηρίων πτηνών και φυτών, που αναφέρει η Γένεση στο 2: 19, αλλά το προσπερνούν σαν να μην υπάρχει; Και τι δουλειά είχαν τα "θηρία", (κατά γράμμα αυτά που κυνηγούν θηράματα) στον Παράδεισο;

Περί ονομασίας των θηρίων και των πτηνών: Εάν θέλουν να κατανοήσουν κυριολεκτικά τη λέξη "πάντα", γιατί δεν ερμηνεύουν κατά γράμμα την ονομασία των θηρίων και των πτηνών που αναφέρει η Γένεση στο 2: 19, 20, υποστηρίζοντας ότι ο Αδάμ έδωσε ονόματα στο κάθε ένα από τα αμέτρητα δισεκατομμύρια ζώων του πλανήτη; Και αν περιορίζουν την έννοια της λέξης "πάντα" μόνο στα "είδη", (κάτι που το χωρίο δεν λέει), γιατί αρνούνται να την περιορίσουν και στα ζώα του Παραδείσου; Γιατί δεν δέχονται την απόλυτη έννοια της λέξεως "πάσα", και για τα χωρία: Κολοσσαείς 1: 23, Γένεσις 41: 56-57, Πράξεις 2: 5 και Β΄ Βασιλέων 18: 8; Μήπως οι λέξεις έχουν κυριολεκτική σημασία μόνο όταν αυτό βολεύει τους Δημιουργιστές; Και γιατί ο Αδάμ ονόμασε ΕΙΔΙΚΑ τα θηρία και τα πτηνά και τα κτήνη; Γιατί όχι τα άλλα ζώα; Γιατί πελαγοδρομούν και δεν δέχονται την σαφέστατη ερμηνεία που δίνουμε εμείς;

Περί της γυναίκας του Κάιν: Γιατί δεν δέχονται την κατά γράμμα ερμηνεία του Γένεσις 4: 16,17, (όπως κάνουμε εμείς), που δείχνει τον μεν Κάιν να φεύγει μόνος, αλλά να αποκτάει γυναίκα στην περιοχή που πήγε; Γιατί θέλουν σώνει και καλά να τον βγάλουν "αιμομίκτη"; Πού το λέει αυτό η Γένεση για τον Κάιν;

Περί της πόλης του Κάιν: Γιατί δεν δέχονται την κατά γράμμα ερμηνεία του Γένεσις 4: 17, (όπως κάνουμε εμείς), που δείχνει τον Κάιν να φτιάχνει ΠΟΛΗ; Με ποιους σχημάτισε πόλη αν δεν υπήρχαν άλλοι άνθρωποι; Τρεις κι ο κούκος; Λέγεται αυτό "πόλη";

Περί του ύψους του Κατακλυσμού: Γιατί δεν δέχονται (όπως εμείς), την κατά γράμμα έννοια των λόγων της Γένεσης, που λέει σαφώς ότι το ύψος του Κατακλυσμού ήταν (μόνο) 15 πήχες; (Γένεση 7: 20).

 

Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πολλά ακόμα παραδείγματα χωρίων, στα οποία οι Δημιουργιστές κάνουν εξώφθαλμες παρερμηνείες, καταστρατηγώντας είτε το νόημά τους, είτε το "κατά γράμμα" τους. Νομίζουμε όμως ότι αυτά αρκούν, για να δείξουν είτε την άγνοια, είτε την υποκρισία όσων κατηγορούν τους Χριστιανούς Εξελικτές, ότι δήθεν δεν ερμηνεύουμε κατά γράμμα τη Γένεση.

Εσείς φίλοι μας Δημιουργιστές, γιατί δεν τηρείτε τις αρχές που υποδεικνύετε σ' εμάς; Μήπως είναι καιρός να αρχίσετε να μας κατηγορείτε, ότι εμείς ερμηνεύουμε τη Γένεση "κατά γράμμα", ενώ εσείς όχι;